Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

sobota, 9 lutego 2013

Walentynki , Walentynki...

 Witam po długim czasie nieobecności mam nadziej że co niektórzy  z Was troszkę tęsknili :)?:P
 Dziś moja propozycja na niepowtarzalny prezent WALENTYNKOWY które już tuż tuż... a jak nie walentynki to każda inna  okazja jest dobra aby podarować  ten oto upominek:






























Kompozycja może służyć także jako tort :) Witam nowych obserwatorów, i dziękuję za każdy komentarz dodany na moim blogu :) miłego oglądania:)

9 komentarzy:

  1. Paula podziwiam;)Super Ci wychodzi to origami;)Długo Cię nie było,ale czasami warto poczekać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Powolutku na drobie zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne:) Podziwiam cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to cuudneee :))
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są przepiękne! Czekam z niecierpliwością na następne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię!
    Je nie miałabym tyle cierpliwości:)
    Dziękuję za udział w mojej zabaiwe!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace, cóż za dokładność i cierpliwość w tworzeniu. jestem pełna podziwu. zapraszam również do siebie na mój skromny blog http://rekodzielotojestto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i oryginalny pomysł :):)
    Wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)