Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

piątek, 15 lutego 2013

Aniołek



Witajcie moi kochani , już nie mogę dłużej się powstrzymać by nie pokazywać Wam mojej pracy z której jestem w szczególności dumna .
 (Dawno nie podobała mi się  tak praca którą sama stworzyłam hehe :)).
Któregoś dnia kolega zapytał mnie czy  potrafiłabym zrobić aniołka z papieru dla jego córeczki, wówczas pomyślałam co w tym takiego trudnego Łabędzia złożę to z aniołkiem sobie nie poradzę , oj wierzcie  mi jak ja się natrudziłam nad nim, nie mając żadnego wzoru tworzyłam aniołka od podstaw,  wszystko w nim to mój pomysł,  stworzyło mi to wiele radość , im większe wyzwanie tym więcej mam radości , paluszki bolały od składania modułów , ponad 2000!!! ;D to moja największa jak do tej pory praca, ja jestem strasznie zadowolona z efektu, ciekawa jestem Waszych opinii tylko proszę o szczerość za krytykę się nie obrażę a podziękuję:)









          Aniołek w rączkach trzyma miniaturowe serduszko z  
                                      papierowej wikliny.


        

                     Aniołek ma 25 cm wysokości:)







Różowe elementy   pasuję do dziewczynki:)









Mój aniołek czeka na odbiór , dziś wiem że na jednym się nie skończy bo strasznie mi przypadł do gustu a Wam ?:)





9 komentarzy:

  1. To jest coś niesamowitego!!!Już Ci mówiłam,że jesteś w tej dziedzinie mistrzem;)Wieeeelkie brawa.Szkoda,że nie dokumentowałaś przebiegu prac,bo ten kurs,pewnie zrobiłby furorę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, na tym jednym nie zakończe tego jestem pewna:) Tylko znajdę lukę na wolną chwilkę, dziękuję :)

      Usuń
  2. WOW ale niesamowicie wygląda ... tyle pracy i efekt doskonały

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak to się robi, ale ten Aniołek jest taki śliczny, że brak słów i tylko się domyślam ile to musiało być pracy :)
    Benedyktyńska cierpliwość i precyzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny:) Bardzo mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace tworzysz L( jest to miło i kolorowo, pozdrawiam Jadzia.
    Chyba banerek jest źle podlinkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny jaki cudny aniołek !! Aż ciężko uwierzyć że to wszystko z papieru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny aniołek :) jestem oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)