Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

wtorek, 12 lutego 2013

Seria Walentynki

Złapałam fazę na origami modułowe hehe dawno się od tego odwróciłam ale jak widać teraz nie mogę sobie odpuścić nawet dnia bez dłubania i składania tych papierków i tworzenia czegoś nowego i za każdym razem coś trudniejszego:) Jestem dumna ze swoich prac bo wkładam w nie całe swoje serce  i kombinuje sama  łączyć różne wzory a także sama wymyślam  różne techniki obejścia problemu lub nie wiedzy co dalej.
 Serdecznie dziękuję za Wasze słodkie, przyjemne , miłe , wspaniałe i tak dużo znaczące dla mnie komentarze , rękodzieło stało się dla mnie ucieczką od problemów  życiowych i wszystkich trosk.Jeśli coś się dzieje ja zamykam się w pokoju i składam papierki:)  i wtedy  mówią mi  że powstają najładniejsze prace hehe. Wtedy wszystko staje się obojętne, nom może nie wszytsko ale problemy nie znaczą nić. Cieszę się że tu trafiłam doWas że mogę dzielić się  z Wami tym co mi stawrza przyjemność  tym co  kocham . Że choć virtualnie można mieć wielu przyjaciół i znajomych, że są tacy serdeczni ludzie jak Wy moi obserwatorzy i odwiedzający :)
Ale się rozpisałam wzieło mnie na rozczulanie ehhh od czasu do czasu i mi można prawda?!:) 
Przepraszam Was za to ale było mi to potrzebne.
A teraz chyba już ostatnie prace z seri "Walentynki":)
tam gdzie serduszko jest stojące  umieszczamy zdjcie:)











Dziękuję także za wyróżnienie Weronice , kochana serdecznie dziękuję  za to uznanie :)
Pozdrawiam Was serdecznie i  dobranocka:)

6 komentarzy:

  1. Tak jakbym własne słowa czytała;)Moja dłubanina to odskocznia,relaks,mała ucieczka przed szarością dnia.
    Ważne są dla mnie znajomosci,które zawarłam na blogu,a to że kochamy to samo,zbliża nas do siebie.Fajne jest również to,że nie ma wśród nas rywalizacji,przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.
    Zwijaj Paulina dalej te papierki,bo masz do tego dar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mowy o rywalizacj, ja też jej nie czuje nie chce, ja się tyle od Was nauczyłam że hoho . Ja Ilonko też już dawno temu zajmowałam się również qulingiem ale mi to okropnie wychodziło i szukałam czegoś co przyniesie mi radość i zalazłam:) Kusudamy i origami dla mnie to jest to:)
      Papier mnie lubi i ja go też Dziekuję:)

      Usuń
  2. Twoje origami jest przepiękne! Bardzo dobrze Cię rozumiem - ja też dopiero jak założyłam bloga poznałam to fantastyczne uczucie, kiedy można podzielić się z innymi swoją pasją, spotkac osoby, które też dostrzegają w papierkach i innych "śmieciach" coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy recykling w pozytywny sposób :) Uwielbiam każdy rodzaj twórczości z papieru. Ja siedząc przy stole i gdzieś tam w rączki trafi mi się trochę papieru juz coś wyginam i zginam hehe rece poprostu same bez mojej wiedzy reagują na papier:) Dziekuję za odwiedziny i komentarz:)

      Usuń
  3. Zgadzam się z dziewczynami, dzięki blogowi, może wzajemnie dzielić się swoimi pracami, a nie tworzyć"do szuflady";)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cudne !!!! Zdolna dziewczyna jesteś!!!
    Dziękuję za udział w moim Candy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)