Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

sobota, 5 stycznia 2013

no to hop..:)

Witajcie zima znowu wraca przynajmniej u mnie a u Was jak?;)
mimo iż jestem styczniowa za zimą jednak nie przepadam notabene 10 dni do urodzin i znowu roczek przybędzie na kark ehh..:)
Mam teraz troszkę czasu wiec pokarze Wam moje pracę które stały się prezentami na Boże Narodzenie ( pokazywałam Wam je wcześniej w ukryciu:P:) dziś czas pokazać  w całości:)








 Ozdoba z papierowej 
wikliny  w środku umieściłam 
aniołki z makaronu szyszki długie i koraliki:)







 Oczywiści koszyczek (stojak jak kto woli) i moja kusudama nowość:)














Serduszko z papierowej wikliny i różyczki z krempy , do tego było jeszcze mniejsze serduszko ale nie uchwyciłam go na zdjęciu;/








Kula ze sznurka na papierowej wiklinie w środku aniołek i różyczki.





 
I moja najwieksza praca;)
 
 
 
 
 
Wazon z papierowej wikliny z różyczkami i gałązkami świerku.



 Miłego dnia i ogladania :)



5 komentarzy:

  1. Widać, że się napracowałaś i włożyłaś w prezenty dużo serca:) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty się udały i na pewno wszyscy byli zadowoleni;)
    Ślicznie Ci wychodzą te różyczki i kusudama;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace - jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po odbiór Wyróżnienia:):)
    pozdrawiam i Zycze wielu obserwatorow:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)