Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

wtorek, 15 stycznia 2013

Uciechy nie ma końca:)


Witam wszystkich , 
mam ogromną przyjemność pochwalić się kolejnym już wyróżnieniem mojego bloga,
tym razem prezent urodzinowy zrobiła mi
KASIA
Zapraszam na jej bloga serdecznie, 
a Tobie  Kasiu ślicznie dziękuję za taki prezent jestem naprawdę szczęśliwa z tego powodu:)

A o to pytania od Kasi:)

1. Ulubiona pora roku ... --->LATO
2. Spacer czy przejażdżka samochodem?--> WSZYSTKO JEDNO, TYLKO ZALEŻY Z KIM
3. Kawa czy herbata?---> HERBATA
4. Na słono czy słodko?---> SŁODKO
5. Rysunek kredką czy ołówkiem?--->OŁÓWKIEM
6. Książka do czytania czy słuchania?-->KSIĄŻKA
7. Zakupy przez internet czy w sklepie?--->NIE LUBIE ZAKUPÓW:)
8. Na sportowo czy elegancko?-- ELEGANCKO
9. Torebka czy plecak?-- TOREBKA
10. Co dają mi moje prace ...--- SAME POCHWAŁY :)
11 W poniedziałek rano ... MODLE SIE BY BYŁ JUŻ PIATEK WIECZOREM;D



Dziękuje jeszcze raz za wszystkie  wyróżnienia, aż wiecej siły do pracy dalszej, obiecuje że już niedługo zamieszcze nowe prace ale teraz poprostu nie mam na to czasu :)
Miłego Wieczoru dla Was wszystkich i do usłyszenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)