Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

sobota, 12 stycznia 2013

Pierwsze Wyróżnienie Bloga

Ach ... co to było za zaskoczenie ,kiedy  po długiej  nieobecności na stronach mojego bloga  pod jednym z  moich blogów  czytam:
 " Zapraszam po odbiór  wyróżnienia "
Zaskoczona i szczęśliwa od razu  napisałam do Marty
by podziękować  za nie i dowiedzieć się co nieco gdyż  to moje pierwsze wyróżnienie i wstyd się przyznać nie wiedziałam jak  je "odebrać":)
Dziękuję  za odpowiedz i to wyróżnienie bardzo bardzo :)


A teraz czas żeby ja je przekazała dalej, a wiec wyróżniam :


ZASADY:
Według zasad nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie po informuję nowe osoby nominowane. Warunek nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Pytania , które otrzymałam od Marty:

-Gdybyś wygrała milion kupiła byś.....?
-Żeby wygrać trzeba grać, a ja nie gram, jak wygram kiedyś będę się nad tym martwiła :)
 
-Ulubiony kolor??
-Nie posiadam ulubionego:)

-Co zmieniła byś w sobie?
- Nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

-Nie wychodzę z domu bez....?
- Telefonu oczywiście:P

-Ulubiona technika tworzenia?
- Origami

-Twój Idol to....?
-Moja mamusia:*

-Twój najwiekszy sukces życiowy:)?
- Jest taki jeden ale jeszcze nie powiem :)

-Najwieksze Spełnione marzenie?
-hmmm cicho sza:P

-Marzycielka czy Realistka?
Troszkę tego i troszkę tego:)

-Gdybyś miała wehikuł czasu,gdzie byś sie cofneła ?
-Nie potrzebuje takiego wynalazku , dobrze jest jak jest.

-Jak poprawiasz sobie nasrój.?
- Jedna myśli i już jest ok:)



 Moje pytania:
1.Najwspanialszy moment mojego życia to...?
2. Pesymistka / Optymistka
3.Szczerość / Kłamstwo
4. Tworzę bo...?
5. Uwielbiam tworzyć z ...?
6.Motywacją dla mnie jest...?
7. Inspirację czerpię z ...?
8. Moje zalety (wymień 3)
9. Najbardziej lubię gdy..?
10.Kocham kiedy...?
11. Podziwiam ludzi którzy...?



Przepraszam za wszelkie niedociągnięcia, to mój pierwszy taki wpis.:)
Pozdrawiam i życze miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Gratuluje wyróżnienia:) Dziękuje bardzo za wyróżnienie, odbiorę je przy pisaniu kolejnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję bardzo za wyróżnienie dla mnie;)
    Zapraszam do mnie po to samo;)Posta chyba pisałyśmy w tym samym czasie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za wyroznienie,i miło mi zostać Twoim obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:) Bardzo mi miło odebrać to wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)