Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie...

 Rok 2012 dobiega końca , jaki był on dla mnie ? hmm? powiem że różnorodny:)
Każdy miesiąc przyniósł coś innego, raz była to fajna rzeczy , raz miła, ale nie zawsze  bo czasami też były kłopoty i zmartwienia.
W moim przypadku nie jest to najważniejsze, mam wspaniałą rodzinkę która zawsze i wszędzie jest ze mną, życzliwych  znajomych  którym jestem bardzo wdzięczna za wszystko.

Mimo iż ten rok  bardzo dużo mnie nauczył nie należał do najgorszych , to właśnie w tym roku założyłam swojego bloga poznałam masę różnych wspaniałych osób i jestem dumna ze swoich tegorocznych prac.

Ale dość przynudzania rozpoczynam od nowa pracę przy swoim hobby przy swojej pracy , Wam i sobie życzę na nowy rok dużo nowych pomysłów, wytrwałości i cierpliwości kochani:)

A teraz nowe moje prace:P






1 komentarz:

  1. Śliczne wszystkie:) Życzę w Nowym Roku wszelkiej pomyślności, dużo zdrówka, wielu pomysłów i sukcesów nie tylko rękodzielniczych ale i w życiu osobistym:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)