Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

środa, 12 grudnia 2012

Ale ciiii..:)



A Dziś szybciutki pościk,  dawno nic tu nie umieszczałam żadnych nowości a trochę ich już mam....
ale Ciiii.. moje nowinki są to przede wszystkim prezenty  na święta dla bliskich:) z Wiadomych przyczyn (tj. swobodny dostęp  osób  które otrzymają upominki:P do mojego bloga  a nie fajnie by było zdradzać co i jak wygląda przed ich otrzymaniem:) Nie umieszczam dzis gotowych prac a tylko ważniejsze szczegóły, na potwierdzenie tego że nie zapomniałam o blogu i o Was :)

a wiec lecimy :

Dodaj napis






8 komentarzy:

  1. Chyba nawet wiem jakie będą upominki :D
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się domyślam, ale cicho sza, żeby nie zdradzić niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No a ja mam nadzieję,że zobaczymy te prezenty w całosci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Dziewczynki , ja się wcale nie dziwie że już wiecie piękniejsze rzeczy robicie odemnie w 100%:) Pewnie że zobaczycie alby tylko upominki trafią we właściwe rączki:P Dziekuje za komentarzyki :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Po cichutku powiem że wszystkie są urocze! prezenty ręcznie robione to jest to co bardzo lubię i robić i dostawać:)pozdrawiam i przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:) Prezenty na pewno wyjdą niepowtarzalne i wspaniałe - bardzo podobają mi się Twoje kusudamy:) Będę tutaj zaglądać znacznie częściej i zapraszam również do siebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak mile słowa:) Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  7. Prezenty na pewno sie spodobaja, juz zaczynam obserowować Twój blog :) zapraszam takze do siebie www.origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)