Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

wtorek, 18 grudnia 2012

Nasze choineczki...

 Witam, obecnych i nowych obserwatorów, a także każdego gościa na moim , tego który zostawi po sobie znak a także tych którzy tylko zerkają, Jest mi strasznie miło że z dnia na dzień  przybywa Was i dzięki temu ja mam siłę  i motywację do dalszego eksperymentowania z papierem  i rurkami:) 
 Dostaje dużo miłych e-maili i komentarzy za każdego z osobna dziękuję,Nie na wszystkie mam obecnie czas odpisać ale jestem naprawdę szczerze zaskoczona że podobają się Wam moje pracę:)


Jednak dziś oficjalny post z podziękowaniem dla siostrzyczki która robi wiele pracy, i wkłada dużo serduszka do wykonczenia  naszych choineczek, tak ja od dawna "choruje":D na nie aż w końcu  z pomocą Weroniki  (http://weronkaa84.blogspot.com/)  udało mi się taki wykonać. Okazało się że sam splot nie był dla mnie problemem, a to z czego można zrobić stożek jak się nie jest w posiadaniu  go:) i właśnie od tej miłej osóbki dostałam konkretne instrukcje za które dziękuję.*

Choineczki robiłam ja ale ozdabianiem i  strojeniem ich  zajeła się moja kochana siostrzyczka, jestem naprawdę z niej dumna i z nich także, jeśli mam coś do zarzucenia  to sobie bo moze nie równo mi się zrobił splot ale wybaczcie jak mówiłam to moje pierwsze ...:)
ohho ale się rozpisałam no to czas na zdjęcia :









Miłego czytania i oglądania Pozdrawiam i Dobranoc:)

7 komentarzy:

  1. Choinki są piękne i równiutkie.Absolutnie nie widać,ze to Twój debiut;)Brawo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja się oficjalnie przyznaje żę to pierwsze:) Dziekuje za uznanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że mogłam pomóc:) A choineczki wyszły fantastycznie i zgadzam się z poprzedniczką- w ogóle nie widać, że to debiut:) A do tego siostrzyczka pięknie je ozdobiła:) BRAWO:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Twoje choinki wyglądają super- tak jakbyś je robiła co najmniej z rok:)) Podziwiam Twoją pracę i wytrwałość:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne choineczki stworzyłyście:) Moja pierwsza choinka wiklinowa jeszcze schnie po malowaniu, ale mam nadzieję, że wkrótce również ją ujawnię:)
    Radosnych Świąt w pięknej zimowe aurze i w ciepłej rodzinnej atmosferze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci Paulinko Wesołych Świąt i niezapomnianych chwil w gronie najbliższych ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)