Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Bombki...

 Witam  ponownie , a szczególnie   moich odwiedzających i nowych obserwatorów ,  cieszę się bardzo że Was przybywa :)

A dziś na właściciela lub właścicielkę czekają: 

w roli głównej kusudmy:)


1.








 2.



Kusudama:)


 3.



4.



5.




Kusudamy są oryginalnym prezentem,   ślicznie prezentują się na choince  w  zamian szklanych bombek.
Miłego oglądania :)

12 komentarzy:

  1. cudne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowe te bomby,zapraszam na moje pomysły i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że tak jak ja lubisz prace z papieru:)
    Bombki są faktycznie bombowe;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pracę z papieru i papierowej wikliny:) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

      Usuń
  4. Cudne bombki:) Widać, że włożyłaś w nie całe serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam cieplutko w zimowy dzionek :))
    Jestem u Ciebie pierwszy raz ale jak tak sobie pobuszowałam po Twoim blogu to aż mi cieplej na serduchu .. pozazdrościć takich sprawnych paluszków:)) Pozdrawiam i nie omieszkam zaglądać tutaj cześciej :)) ps : cichutko zapraszam do mnie Beata :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam częściej oczywiści:) u mnie można głośno krzyczeć tak bym usłyszała zaproszenie :P Pozdrawiam .

      Usuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)