Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

sobota, 24 listopada 2012

Paczka dla Piotrusia!

 Już dawno nie wstawiałam żadnych nowości, trzeba to nadrobić , choć czasu niewiele:P
 
 Paczuszka dla Piotrusia już gotowa oczekuje  tylko na dzień w którym poczta polska będzie funkcjonować:P
 
O Piotrusiu  tu :
klik  i  tu klik

Do Piotrusia pojedzie 10 kusudam nowości nad którymi długo pracowałam  i kilkanaście  kostek sonobe:)
 
 
 
 
Kostki sonobe...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


                       i te:














Kusudamy nowości :P










 
 
 
 
A TU JUŻ ZAWINIĘTE W CELAFON I GRZECZNIE CZEKAJĄ NA WYSYŁKĘ:p


 

Witam nowych obserwatorów buziaki dla Was::)
Miłego oglądania:)

3 komentarze:

  1. Podziwiam Cię za cierpliwość i talent,bo wiem,że to nie takie proste:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczka dotarła i... prace rozeszły się w ekspresowym tempie - dla Piotrusia, na ratunek jego serduszku :) Dziękuję bardzo, bardzo mocno:) Mama Piotrusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo sie ciesze że mogłam wspomóc akcję na ratunek Piotrusiowego serduszka, i że prace sie tak podobały :) trzymam mocno kciuki za maluszka :)

      Usuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)