Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

niedziela, 11 listopada 2012

Promujemy polskie Rękodzieło .. Trijo Candy !!




WSPANIALI  LUDZIE, POZYTYWNIE ZAKRĘCENI 
PROMUJĄ SWOJE HOBBY , PASJĘ,
POLSKIE RĘKODZIEŁO!!!!



 




"Pozytywnie zakręcone ", fenomenalnie uzdolnione dziewczyny,

Ania:



Paulinka:



Beatka:




organizują dla nas wspaniałą rozrywkę w celu promowania POLSKIEGO RĘKODZIEŁA, najlepszych prezentów wykonanych własnoręcznie z sercem i zamiłowaniem, zapraszam serdecznie do odwiedzin  blogów!!! Pracę Tych dziewczyn są fenomenalne zapierają dech w piersiach !!



I JA TAM GOŚCIEM BYŁAM  NAGRODY ZOBACZYŁAM, LINKI POLUBIŁAM ,  KOMENTARZE ZOSTAWIŁAM, A CO WIDZIAŁAM I CZYTAŁAM  NA MOIM BLOGU UMIEŚCIŁAM!!!!:)






3 komentarze:

  1. Jaka fajna rymowanka :) Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Ciesze sie, ze zapisalas sie do Candy jednak wolalabym, zeby baner odsylal do mojego bloga:) Licze na mala poprawke:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedzinki i zapraszam częściej:* ŻYCZĄC POWODZENIA W MOIM CANDY

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)