Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

piątek, 2 listopada 2012

...




Nie tylko w takie dni jak 1 i 2 Listopada   PAMIĘTAMY o bliskich , którzy od nas  odeszli, odeszli fizycznie ale na pewno zostali tam gdzieś głęboko w sercu i w pamięci. Ale na pewno najsilniej tęsknimy ,stawiając znicz na pomnikach, choćby nie świadomie w myślach pojawiają się obrazy  na widok których w oku zakręci się łezka na ich wspomnienie , wspomnienie osoby którą kochaliśmy i wciąż kochamy choć nie ma jej wśród nas.
Osobiście  dla mnie są to ciężkie dni , Nie potrafię a może nie chce zmienić opisu na pewnym portalu który ustawiałam już ponad 2,5 roku temu po odejściu bliskiej mojemu sercu osoby .


"Gdy patrze za okno i widze tam Ciebie jak chodzisz po niebie, że jesteś tak blisko, a tak daleko [*]"

Mimo iż  mówi się że czas leczy rany ja twierdzę że to nie prawda , czas przyzwyczaja do bólu  ale zapomnieć o niczym nie daje. Każde wspomnienie jest świeże i tak samo boli jak dzień po odejściu.

By wciąż nie rozmyślać  o przeszłości , by się wyciszyć, uspokoić myśli, by odpocząć , biorę do ręki kartkę i składam, składam nie raz nawet nie mając konkretnego pomysłu na wykonanie,  i powstają nowe kusudamy, bombki na choinkę.
 I tak powstają kolejne pracę:











Ps. Na moim blogu możecie komentować każdy mój wpis, nawet w sytuacjach gdy nie macie tu własnego konta, dziękuję za odwiedziny i licze na wasze opinię .



1 komentarz:

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)