Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

wtorek, 9 kwietnia 2013

Wyzwanie szuflady gazety..

 Na blogu 
zauważyłam, iż organizowane jest wyzwanie, "gazety" polegające  na zrobieniu czegoś z wykorzystaniem gazet:)

Zdecydowałam się stworzyć gorset , który jest w 100% z gazet, kruczkiem było to iż dodatkowo powinny być one widoczne na pracy  stąd widoczne gazety :) 

Oto on :)







Jesli ktoś jest zainteresowany kursikiem na różyczkę z papieru prosze o znak w komentarzy, różyczka jest z papieru oczywiście:)

8 komentarzy:

  1. Kiedyś wlasnie myślałam o użyciu kolorowej makulatury przy gorsecie ale nie byłam pewna jak będzie wyglądał, a wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się strasznie bałam, nie wszystkie pracę z nadrukiem wyglądają estetycznie, ale zaryzykowałąm na wyzwanie tylko talię pomalowałam i całość ładnie wyszła:) Dziękuję Justynka <3

      Usuń
  2. Śliczny gorsecik wykonałaś:) Osobiście jeszcze nie robiłam gorsetu, ale patrząc na Twoje cuda, mam coraz większą na niego ochotę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!:) I ten kwiatuszek jaki śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!
    jak ja bym chciala sie zmobilizowac i ak pieknie pleść :)
    Cudowny gorsecik!!
    Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wykończony gorsecik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!
    Dziękuję za udział w szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gorset i bardzo ciekawy kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)