Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

piątek, 12 kwietnia 2013

Wyniki Cendy



Witajcie Kochani!!

Przyszedł czas na wyniki mojego Cendy, ale za nim  ogłoszę  osobę do której wyślę aniołka i łabędzia chciałabym  podziękować wszystkim i każdemu z osobna za udział w Zabawie.
Prawidłowo po podliczeniu i dokładnemu  sprawdzeniu  do zabawy zgłosiło się  39 osób zgodnie z zasadami:), próbowałam przypominałam zapominalskim ale nie wszyscy się mnie posłuchali a chciałam dobrze:)
A teraz do rzeczy:
Oto lista zakwalifikowanych do zabawy:







  Losy przygotowane:



  

Do losowania "poprosiłam " braciszka widoczna rączka:)







 I  jest:) Aniołek  i Łabądek pofruną do Danuty Witkowskiej  z blogu
http://danutka38.blogspot.com/
Danusiu Gratulację i proszę Cię o kontakt e-mail paulmyart@gmail.com, 
Chciałabym obdarować wszystkich pozostałych ale niestety nagroda jest jedna, dziękuję kochani za odwiedziny i udział w zabawie mam nadzieje że na  dłużej zagościcie  na moim blogu i fb czego sobie bardzo bym życzyła.
Pozdrawiam Was serdecznie!!! 
Buziaki **

11 komentarzy:

  1. Paula ,tak mnie tym dziś zaskoczyłaś ,że mowę mi odebrało .Dziękuję bardzooooo!!!!! i za zabawę i za wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę,co jakaś gra to Danutka wygrywa:)Ona musi mieć jakieś chody;)
    Dzięki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusi gratuluję i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Danusi:) I ślicznie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczynki że tak chętnie do mnie zaglądacie i za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Danusi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten dreszczyk emocji kiedy się czeka na losowanie, mimo że nigdy nic nie wygrywam :)) Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zabawę , ja też nic nigdy nie wygrałam :P ale nadal mam nadzieje że może kiedyś i do mnie się szczęście uśmiechnie:)

      Usuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)