Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

środa, 17 kwietnia 2013

Klatka ...



Witajcie :)

Ostatnio złapałam fazę na żurawie z origami, no tak żurawie dawno ich nie robiłam i ile to ja przeszłam żeby przypomnieć sobie sposób jak ich wykonać , a ile kartek zmarnowanych:D

Do żurawi trzeba było coś jeszcze wykonać dawno dawno temu z Danusią i Ilonką rozmawiałam o "klatkach " a bardziej o klatce  z ptaszkami :D i tak się zebrałam i w ten sposób powstała moja klatka :)





Mam świadomość że żurawi nie trzyma się  w klatce , ale moja praca ma dla mnie symboliczne znaczenie :) Słyszałam kiedyś że zrobienie  1000 żurawi z origami  (chyba żurawi:D) przynosi szczęście , ale co ja bym  zrobiła z 1000 tych ptaków:D  wiec pomyślałam że w klatce umieszczę ich symboliczną ilość a klatka oznacza jakieś ograniczenie wiec  szczęście mi nie ucieknie :)

I tak moja klateczka znalazła miejsce na moim regale :)











Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze jest to bardzo miłe i motywujące do pracy :)
Aby mnie za tą klatkę nie wyśmiejcie :P
Pozdrawiam Was serdecznie:)

12 komentarzy:

  1. Jest fantastyczna :) Tak w niej pięknie, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna klateczka:) Też mi się taka marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna klatka w przepięknym niebieskim kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klatka cudeńko, śliczna i w pięknym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na rozweselenie miejsca w którym zostanie umieszczona :) Klatka pełna kolorowych ptaszków to świetny pomysł:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no dobra, nie będę wyśmiewać ;P, a chwalić można? bo mi się niezmiernie podoba ta klateczka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY POMYSŁ! W TAKIEJ KLATCE TO CHĘTNIE BYM SIĘ ZAMKNĘŁA I ODPOCZĘŁA TROSZKĘ:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jest po prostu przepiękna :)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypuszczałam że klateczka tak może się spodobać dziękuję moje Kochane dużo buziaków dla Was:****

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)