Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

piątek, 12 lipca 2013

Moja Pierwsza wygrana !!!!



Witajcie !!!

Jestem jeszcze dziś w "cała skowronkach ",
A Dziś Wam się pochwalę troszeczkę, jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez przesympatyczną Paulinkę ( http://paulaaart.blogspot.com/ ) na fb  i sama nie mogę w to uwierzyć że Paula wybrała właśnie mnie i zobaczcie jakie przecudne kolczyki od Niej dostałam. Dzisiaj do mnie dotarły Paulinko dziękuję Ci serdecznie tym bardziej że to jest moja pierwsza wygrana w takich zabawach Zapraszam Was do Pauli zobaczcie jakie fantastyczne rzeczy tworzy dziewczyna — z: 
 


 


 
 
Są cudne :) 
 
Pozdrawiam
 i  
Witam  
nowych obserwatorów strasznie miło Was gościć jak i pozostałych
 buziaki :*

4 komentarze:

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)