Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

czwartek, 18 lipca 2013

"Coś za Coś"

Moi drodzy :) 
zapraszam Was do udziału we wspaniałej inicjatywie jaką zaproponowała Iga , 
 mama malutkiego Szymonka,którego losy śledziła cała Polska. 
Zacytuję Izę:):
 " Z nowym dniem przyszły nowe siły i nowe pomysły. Doszłam do wniosku, że trzeba energię mądrze spożytkować, do czego namawiam i Was. W mojej głowie powstał regulamin konkursu „Coś za coś” – szyjemy maskotki dla chorych dzieci. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu i wykonaniu maskotki do ćwiczeń z Integracji Sensorycznej. Dla przypomnienia dodam, że zabawka taka musi zostać bardzo solidnie wykonana (najlepiej podwójny szew) z tkanin o różnej fakturze, w rozmaitych deseniach i kolorach (pobudzających wzrok). Maskotka powinna mieć różne chwytki i kształtki, w zakamarkach należy umieścić fasolę lub groch, by stymulować zmysł dotyku, czy elementy dźwięczące (ćwiczące słuch)." 
Uważam że to wspaniały pomysł , w ten sposób sprawimy ,że na twarzach dzieci pojawi się uśmiech a my świetnie spędzimy czas podczas pracy!! Zapraszam do rozpowszechniania i udostępniania tego linku , u siebie na fb, nk, oraz na naszych blogach!! z linkiem do Kurlandii
Wszystkim za wsparcie oraz chęć wzięcia udziału w tej zabawie z góry dziękujemy!!!!!
Zapoznajcie się z regulaminem :)) 


i niespodzianka !
Wzgórze dołączyło do zabawy!!
Dziewczyny szyją zabawki nie do konkursu:))
a dla dzieci abyście zobaczyli ,że to nic trudnego:)
Kilka z nich ufunduje też nagrody!!!
http://tworczeserca.blogspot.com/2013/07/cos-za-cos.html 
 
 
 
Ja sama spróbuje kilka wieczorów z igłą i nitką w  ręku zamiast tv czy komputera   za uśmiech dziecka bezcenne 
Ja nie umie szyć ale ile to razy  mówimy najtrudniejszy pierwszy raz!!'
A wiec do dzieła dzieciaki liczą na naszą pomoc!

1 komentarz:

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)