Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

sobota, 6 października 2012

Wachlarz:)

Witam ponownie ,
Wachlarz... kiedyś dodatek kobiety służący do uwodzenia , kokietowania dziś..? Sami znacie odpowiedz:)
Wykonany przezemnie i prezentowany wachlarz powstał na skutek przypadkowego "trafienia" na blog wspaniałych osób. Które podjęły się ciężkiego zadania jakim jest stworzenie wystawy prac wszystkich chętnych osób posiadających pasję tworzenia  jak mi mówią "czegoś z niczego":)
Na wystawie  możecie również zobaczyć moją pracę jak i pracę  wspaniałych ludzi , których nie będę wymieniała po imieniu bo  każdy tam jest wyjątkowy.
Zapraszam na blog:
www.naszawspolnapasja.blogspot.com
by podziwiać wystawę wachlarzy i pomysły które mnie nadal zaskakują :)


A teraz mój wachlarz:

 









 i w kolorze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)