Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

piątek, 12 października 2012

Kusudamy pomysłem na bombkę świąteczną...

Dobry Wieczór :)  
Już dawno nie pojawił się tu żaden nowy  wpis,  wpływ miało na to kilka sytuacji o których nie będę pisała:P
 Obiecałam kiedyś komuś że zacznę uzupełniać braki na bloggerze ale hmm wyszło jak wyszło , nowe pracę są, ale pojawiła się nowa komplikacja która uniemożliwia mi  zrobienie im fotek a mianowicie "chwilowy brak aparatu":), a jakoś zdjęcia robione telefonem niszczy  jak wiadomo jakoś pracy:) Wiec na nowości przyjdzie czas, a dziś zasypie Was fotkami Kusudam Które w  zeszłe Święta zdobiły moją choinkę, niektóre stały się prezentem dla bliskich a inne powstały jako nowy projekt i pomysł na nową "nie szklaną" tegoroczną bombkę choinkową. 




Kusudama- żółto-biała, zdobi teraz mój zegar ścienny:)

Kusudama to świetny pomysł na ubiór świątecznego  drzewka  zamiasT  bombki szklanej , kusudama zrobiona jest cała z papieru wiec  mamy pewność że się nie zbiję i nie straci swojego uroku.











Kusudama to również dobry pomysł na prezent , urodziny imieniny itp.:) Ta właśnie taką spełniła u mnie rolę.
















 Kusudama - również może służyć nam do dekoracji wnętrz:)
Żółto- Pomarańczowa ,a także żółto niebieska- biała  kusudam użyłam  jako dekorację przy wejściu do pomieszczenia w domu :)



















 I kolejne....














  A tu mamy kusudame i różę wykonaną z bibuły..:)






A to już świeżutkie pomysły na kusudamy , połączenie  dwóch w jedno i efekt jak na załączonym obrazku :)











Kolejna nowość , oj jak ja długo się uczyłam tych modułów , ale mogę się pochwalić że już ma opanowany ten schemat, a co mnie do tego zmotywowało? Pewna osoba  , której to ja przekazywałam swoje umiejętności opanowała je szybciej odemnie, ja widziałam tą pracę i zazdrość zrobiła swoję:) Po paru godzinach i ja już miałam swoją przekształconą kusudamę VENUS:)





Już niedługo zgradzę kolejny świąteczny pomysł , który w dużej mierze  sama wykorzystałam w zeszłym roku i przypad do gustu wielu znajomymym i nie tylko :)

Wszystkie pracę są mojego autorstwa, Jeśli masz jakieś pytania lub jesteś nimi zainteresowana/ny napisz paulamyart@gmail.com  postaram się jak najszybciej na wiadomośc odpisać :)
 Miłego oglądania:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)