Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

niedziela, 10 kwietnia 2016

...

Witajcie


U mnie w życiu wiele się zmieniło.. Czy znajdę czas na bloga tego nie wiem , wielu z Was  pewnie już mnie nie pamięta , nie ma się czemu dziwić bo kiedy ja cokolwiek tu napisałam. 
Cały czas tworze nie leniuchuje , ja nie potrafię normalnie odpocząć. 
Ostatnio dostałam propozycję wywiadu do gazety mojego pierwszego wywiadu. Artykuł pojawi się już w ten wtorek. Pochwale się gdy tylko wyjdzie  bo jest to gazeta lokalna   z tego powodu nie jest dla każdego dostępna:) 

Pokaże Wam troszkę nad czym ostatnio pracowałam:)
Kiermasz Wielkanocny 2016 r w DKiP w Kraśniku.:)




Kiermasz Bożonarodzeniowy w Krasniku 




Życzę Wam dobrej Niedzieli
i Pozdrawiam 
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)