Witam:)

Jeśli spodobały się i zainteresowały Cię moje prace, kusudamy i inne które tu prezentuje napisz do mnie paulamyart@gmail.com :)

niedziela, 5 stycznia 2014

po świątecznie :)

Witajcie!!

Ja jeszcze świąteczny post wstawię wybaczcie mi to, ale sesja  na studiach i sprawy osobiste nie pozwalają mi na tworzenie nowych rzeczy, chociaż główkę mam pełną pomysłów niestety muszą czekać na odpowiednią chwilkę.

a dziś w roli głównej  bombki które mam obecnie na choince a których się uczyłam że hohoho
Nie są idealne ale moje pierwsze wiec wybaczcie wszelkie błędy za rok będą ładniejsze obiecuje :)









I nowa ja, może nie wizualnie ale w środku  dużo rzeczy przemyślałam z wieloma się pogodziłam, a jeszcze z innymi walczę:)


 




Buziaczki Kochani i dziękuje za liczne odwiedziny :)
Do następnego :)

3 komentarze:

  1. Twoje ozdoby choinkowe są rewelacyjne. Sama chciałabym chociaż jedno takie cudeńko mieć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki zrobiłaś Paulinko,kolorki świetnie dobrałaś.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękuję Ci za pozostawiony komentarz i zapraszam częściej:)